Nová kampaň Fio banky: Dano Dangl radí divákom s financiami

fio banka logo

Fio banka štartuje novú reklamnú kampaň Nad e-mailami divákov, ktorá ukazuje, že bankový svet nemusí byť komplikovaný a i na zložité finančné otázky existujú jednoduché odpovede. V hlavnej úlohe poradcu, sprievodcu a glosátora v jednej osobe sa predstaví herec a moderátor Dano Dangl.

Kampaň Fio banky s názvom Nad e-mailami divákov pomáha riešiť finančné trápenie – ako sa vyhnúť zbytočným bankovým poplatkom alebo ako financovať svoje bývanie. Na to s nadhľadom a vtipom odpovedá Dano Dangl, ktorý sa stal tvárou Fio banky na Slovensku.

V spote na osobný účet pristál ako kozmonaut spolu s prvou kozonautkou Vlastou na Zemi, aby ohlásili, že platby v eurách aj v českých korunách lietajú medzi Slovenskom a Českom zdarma. Využívať to môžu neobmedzene všetci klienti Fio banky s bežným účtom, ktorého založenie aj vedenie je taktiež zdarma.

Dvojicu hrdinov doplnil tiež český herec a moderátor Jakub Kohák, ktorý je zároveň režisérom spotov. V spote na hypotéku hľadá Vlasta ideálne bývanie na dobrej adrese. Vďaka Fio hypotéke s možnosťou predčasného splácania zdarma si svoj sen jednoducho splní a ešte stretne nových priateľov.

„Naša nová kampaň ukazuje, že finančné otázky, ktoré si ľudia kladú, majú riešenie. Okrem toho sme ale chceli vytvoriť zábavné, hravé reklamy, ktoré diváka doslova pohltia. Sme toho názoru, že i banka si zo seba môže urobiť srandu a nemusí byť len nudnou inštitúciou. Veríme, že tým zvýšime povedomie o Fio banke, oslovíme ďalších potenciálnych klientov a zároveň pobavíme širokú verejnosť,“

hovorí Jan Bláha, obchodný a marketingový riaditeľ Fio banky.

Fio banka nová kampaň

Oba tridsať sekundové spoty pobežia na televíznych staniciach Markíza Group a Barrandov Family v septembri, decembri, januári a februári. Autorom je kreatívec Pavel Sobek, producentom je agentúra Savage. Kampaň doplní päť pätnásť sekundových videí určených online, ďalej potom bannerová a PPC reklama.